Stunt Bean
Mr Bean bezeert zichzelf tijdens het skateboarden. Ondertussen laat Mrs Wince haar nieuwe scooter zien aan Mrs Wicket. Bean wil ook wel een ritje op die scooter maken! Al snel is hij onderweg naar het skatepark om flink te gaan stunten.