De manen van Jupiter
Slippy en Madhu stranden op een van de manen van Jupiter. Als Madhu vast vooruit gaat naar Ella blijkt dat Slippy hulp nodig heeft, maar Madhu is vergeten op welke maan ze waren. Door middel van eliminatie weten ze Slippy toch te vinden.