Ruimterommel
Een berg ruimterommel vliegt richting het clubhuis van Slippy en Ella. Hoewel Slippy de rommel wil hergebruiken, lijkt het Ella beter om hem te verbranden in de dampkring van een planeet. Uiteindelijk kiezen ze voor de gulden middenweg.