Super Tilly
Tilly wil het klusje van pap helemaal alleen klaren, maar er gaat van alles mis. Gelukkig zijn Ella, Slippy en Madhu er om haar te helpen. Zo leert ze dat het toch niet zo erg is om anderen om hulp te vragen als het nodig is.