De Madhu manier
Het is één jaar geleden dat Madhu, Ella en Slippy elkaar voor het eerst hebben ontmoet. Madhu wil dat vieren door de rots waarop ze elkaar voor het eerst hebben gezien te redden van een botsing met een planeet.