Robot zonder doel
Slippy vindt een recyclingrobot en neemt hem mee naar huis. Dat blijkt een minder goed idee als de robot alles begint te versnipperen. Als het zelfs Glitch in gevaar brengt, besluit Slippy de robot maar snel weer weg te brengen.