Tocht in de maan
Door een beving zakken Slippy, Madhu, Ella en Tilly door het maanoppervlak en komen ze terecht in een ondergronds gangenstelsel. Nu moeten ze de uitgang weer vinden in dit doolhof. Ze leren over echolokalisatie.