Superreuzen zoektocht
Slippy, Ella en Madhu doen mee met een raadselrace, maar Ilo en Gem gooien roet in het eten door de punten te pakken van een hele grote ster. Slippy geeft het op, maar Ella gaat door en komt bij een superreus bijna in een supernova terecht.