Warm en koud
Slippy dacht z'n uitvindingen aan de koude kant van Mercurius te hebben gelegd, maar Maggie zegt dat die kant juist het dichtst bij de zon staat en al snel de warme kant zal worden. Zal Slippy zijn uitvindingen op tijd kunnen redden?