Terug naar 'Oumuamua
Ella morst spul op de oude foto's van pap en mam. Dan stelt ze voor om de oude herinneringen na te doen en nieuwe foto's te maken. Helaas mislukken de meeste foto's, maar ze hebben wel samen hele fijne nieuwe herinneringen gemaakt.