Glavom kroz zid
Kad Jerry izađe iz rupe na noćni zalogaj, vidi da mu je Tom podmetnuo zamku. Na Tomovu žalost, on sam upada u zamku, glavom probije zid prema Jerryjevoj kući i zaglavi se.