Alergijska kihakcija
Spike je razvio alergijsku reakciju na Toma, pa Rick kupi hipoalergenu macu Glory. Ispočetka se čini da je Glory savršena, ali Spikeu, Tomu i Jerryju zagorčava život. Njih trojica udruže se kako bi je se riješili, ali Glory je lukava.