Mačkenštajn
Dr. Bigby izumi stroj koji će vratiti vrijeme svom voljenom mačku Wilsonu. Tom pokuša provaliti u laboratorij da pojede Jerryja i Napoleona, ali Dr. Bigby pomisli da je to mladi Wilson. Tom ga mora uvjeriti da ima pogrešnog mačka!