Trenutak istine
Butch i detektivska vjeverica otvore agenciju preko puta Toma i Jerryja i otimaju im sve mušterije. Tom i Jerry izazovu ih na natjecanje u rješavanju zločina: ili će zlatnoj ribici pronaći ukradenu škrinju s blagom, ili će zatvoriti posao.