Kratki spoj
Bigby izumi uređaj za uništavanje asteroida a kojim se Jerry zabavlja. Tom slučajno dobije električne supermoći nakon što izazove nestanak struje. Jerry se mora obraniti od Toma ispriječiti asteroid da ne padne ravno na njihov laboratorij.