Jedinstvena
Polly unajmi Toma i Jerryja da joj vrate ogrlicu koju je ukrao pas Barkley. Strpaju Berkleyja u zatvor, ali on pobjegne. U bijegu ga strese struja i izgubi pamćenje. Unajmi Toma i Jerryja da pronađu detektive koji ga je strpao u zatvor!