Opasna mačka
Toodles unajmi Toma i Jerryja da istraže tko joj želi oteti nasljedstvo konzervi tune. Otkriju da je i Butch unajmljen da zaštiti tunu. Spike je bio zadužen za čuvanje konzervi, ali omela ga je svađa i ostavio je konzerve bez nadzora.