Ljubimci zabranjeni
Rick i Ginger kriomice uvedu Toma i Spikea u hotel u kojem su ljubimci zabranjeni, a oni im moraju obećati da neće napustiti hotelsku sobu! Na njihovu nesreću Jerry i Tuffy žele istraživati i zabaviti se.