Majčica
Hildie i Beatie obilježavaju obljetnicu majčine smrti pa im Tom pokuša pomoći tako što je prizove iz groba. Ali ona je tako zla da mu vještice zapovijede da izmisli čaroliju kojom će je vratiti natrag.