Zračne vratolomije
Rick i Ginger idu na odmor i vode Toma i Spikea na put avionom. Slijepi putnici Jerry i Tuffy pridružuju se vožnji, no stvari krenu naopako kad se ljubimci počnu naganjati po avionu.