U strahu za Dawsonovu sigurnost Lucas i Brock povećavaju napore da dognaju Bodea. Bratstvo je spremno zaratiti s Proctorom pa Kurt želi odvesti Maggie na sigurno dok Calvin iskaljuje svoje frustracije u uredu.