Dobivši nove podatke od Debelog Aua, Lucas i Carrie prate trag iz Genove u posljednjem pokušaju da nađu Joba, iako će za to morati platiti skupu cijenu. Proctor otkrije da velikodušnost nekad ne biva nagrađena.