Uz Lucasovu pomoć Dawson sužava svoju potragu za Declanom Bodeom, sotonistom i „osobom od interesa” u slučaju serijskih ubojstava u Bansheeju. arrien nedavni čin osvetništva završava dovođenjem nje i Deve u opasnost.