Progonjen neuspješnim pokušajima da nađe Joba, koji je prije dvije godine otet iz kampa Genova, Lucas se vraća u Banshee i šokira se kad vidi da se grad potpuno promijenio – ima novog šerifa, gradonačelnika i serijskog ubojicu.