Lucas i Brock odu u Louisianu, u zloglasni podzemni klub boraca, u potrazi za Chaytonom. Stowe spoji djeliće slagalice o pljački u kampu Genova i tome tko je odgovoran za nju. Burtonova muka pretvori se u odlučnost.