Lucas se prisjeća svoje prošlosti s Jobom i razmišlja o budućnosti… ako će je uopće imati. Proctor i Emily plate cijenu Rebeccine nesmotrenosti. Carrie i Gordon polako popravljaju svoju uništenu vezu.