Lucasova tajna ugrožena je kada ga uhiti specijalni agent FBI-a Robert Phillips. No obojica završe u rukama Raymonda Brantleyja, mafijaškog šefa koji ima smrtonosni plan. Unatoč Chaytonovim zapovijedima, Tommy vodi drugi napada na Proctora.