Siobhan je rastrgana: razotkriti Lucasa ili sačuvati njegovu tajnu? Kad sazna da njegova bivša djevojka Emily radi kao njegovateljica Proctorove majke, Brock poludi od bijesa. Chayton priprema svoju vojsku za napad.