Spockova rezonanca
Med intervjujem za dokumentarec o Spocku se Sheldon trudi brzdati svoja čustva glede nedavnega razdora z Amy. Leonard in Penny sta osupla nad ugotovitvijo, da je imel Sheldon že pripravljen zaročni prstan za Amy.