Implementacija potenja
Fantje se udeležijo tečaja sabljanja pri Barryju Kripkeju in Sheldon se znajde v zagati, ko Kripke pokaže zanimanje za Amy. Medtem se Stuart trudi pritegniti ženske stranke v prodajalno stripov.