Poslabšanje uporabe
Leonard, Sheldon in Howard naletijo na težave, ko prijavijo patent za svoj neskončno vztrajnostni giroskop. Medtem Penny, Amy in Bernadette svetujejo Raju glede zmenka, potem ko je po njunem razhodu k njemu prišla Emily.