Pomanjkanje helija
V času državnega pomanjkanja helija se Sheldon in Leonard obupano trudita na črnem trgu priti do potrebne zaloge. Penny in Bernardette na Amyjin telefon naložita aplikacijo za zmenkarije, da bi ji priskrbela novega partnerja.