Rešitev za zamenjavo vrstic
Sheldon najame Stuarta, da bi preživel dan z Amy, čeprav bi šel raje na filmsko predstavo. V mesto pride Leonardova mati Beverly in Penny se iskreno trudi, da bi se zbližala z njo.