Vzporednice solznih dolin
Sheldon izda neko Leonardovo skrivnost, ko gresta za konec tedna na izlet s Penny in Amy. Medtem morata Howard in Bernardette narediti konec pretiranemu navdušenju Raja nad kupovanjem nosečniških daril.