Oscilacija ločevanja
Po tem, ko sta se na Amyjino željo s Sheldonom razšla, ji skuša on vrniti s posebno epizodo oddaje Fun with Flags. Medtem se Leonard sooči z žensko, ki jo je poljubil med nalogo na Severnem morju, da bi tako pomiril Penny.