Fermentacijska razcepljenost
Prijatelji obiščejo vinski bar in naletijo na Zacka, nekdanjega Pennyjinega fanta. Bernardette je obsojena na večer s Sheldonom, saj ne more skupaj z druščino na pokušino vin. Stvari ne gredo po načrtih, ko Raj predstavi svojo novo punco.