Načrtovano maščevanje onemogočeno
Ko se Sheldonu pokvari prenosni računalnik, mora deliti neko pomembno skrivnost z Amy, ki mu kupi novega. Medtem Raj izda Leonarda in Howarda, ki sta svojima ženama lagala, da bi se udeležila predpremiernega ogleda filma.