Ekipa Robotskega piščanca razkrije, kaj se je zares zgodilo z Bambijevo mamo. Animorph oživi populacijo Rdečega pande. Poglejte, kaj se zgodi, ko Glavci diagnosticirajo kronično travmatsko encefalopatijo. Bitch Pudding se pomeri z Normanom Batesom.