Scoobyjeva druščina reši Velmo, da ne dobi raka. Vidimo, kaj se je zares zgodilo na krovu Noetove barke. Avtorji Robotskega piščanca se sprašujejo, kaj bi se zgodilo, če bi odpoklicali vse igrače na svetu.