Avtorji Robotskega piščanca si Harryja Potterja zamislijo kot komedijo iz 70. let. Prihodnost je videti turobna za pomočnika Nostradamusa. Ugotavljamo, kaj je pod klobukom Abea Lincolna. Brata Jonas spoznata, da sta več kot brata.