The Great Yokai Battle of Akihabara
Novo animiranko je navdihnil čas noči čarovnic. Rickovi načrti za izdelavo vrhunskega opekača z umetno inteligenco skrenejo v čudno smer, ko morata z Mortyjem odpotovati v Akihabaro po rezervne dele. Režija: Masaru Matsumoto.