Ekipa Robotskega piščanca nam pokaže, zakaj je Harold začel risati s škrlatno voščenko. Jerry Seinfeld in Joker se pogovorita v Jerryjevem avtu. Ga. Frizzle se vkrca na avtobus in odide v boj.