Rita Repulsa končno ugotovi, kako premagati Power Rangerse. Videli bomo največjo moro Freddyja Kruegerja. Ekipa Robotskega piščanca razkrije pošast iz Bird Boxa. Videli bomo drugačen vidik filma Predator.