Avtorji Robotskega piščanca razmišljajo, kaj bi bilo, če bi Stretch Armstrong živel v srednjem veku. Ekipa G.I. Joeja spozna, da reševanje težav v resničnem svetu ni tako preprosto. Gordon Ramsey dobi nekaj osupljivih slavnih chefov.