Fantje iz Queer Eye se lotijo največjega izziva. Princeso Leio izstrelijo v vesolje in postane Supervesoljska Leia. Robotski piščanec pripravi muzikal z Offred in Poveljnikom Waterfordom iz Dekline zgodbe.