Freddy Krueger se bo poročil in hoče odgovor na preprosto vprašanje. Kdo je njegov oče? Ekipa Robotskega piščanca predstavi, kako je biti hči plastičnega vojaka. Punce iz Totally Spies spoznajo mednarodno pravo in dobijo PTSM.