Insane on a Plane
Dalam dunia penerbangan, jenayah dan salah laku semakin meningkat, menyebabkan penumpang biadab dilarang berlepas. Penumpang yang memberontak mencetuskan pergolakan untuk semua orang di pesawat. Namun, apabila isu-isu mekanikal timbul, huru-hara bermula.