Service Without a Smile
Berkhidmat untuk orang lain adalah tujuan mulia -- melainkan anda bekerja dalam industri perkhidmatan. Antara pelanggan yang teruk dan mesin yang rosak, ia boleh menjadi mimpi ngeri.