Retail Fails
Perjalanan membeli-belah adalah sebahagian daripada rutin harian kami, tetapi jika ketegangan berlaku antara pelanggan yang marah dan pekerja yang bosan, ia boleh mengakibatkan lebih daripada sekadar barangan yang rosak.