Insane Attacks
Setiap tahun, ribuan penguatkuasa undang-undang meletakkan nyawa mereka dalam bahaya untuk melindungi dan berkhidmat, tetapi dalam situasi pantas, keputusan hidup atau mati datang menyerbu. Berhadapan bahaya, semuanya dibenarkan.